Ułatwienia dostępu

Skip to main content
FOTOGRAF

FOTOGRAF

DRUKARZ OFFSETOWY

DRUKARZ OFFSETOWY

OPERATOR PROCESÓW INTROLIGATORSKICH

OPERATOR PROCESÓW INTROLIGATORSKICH

 TECHNIK FOTOGRAFII I MULTIMEDIÓW

TECHNIK FOTOGRAFII I MULTIMEDIÓW

TECHNIK GRAFIKI I POLIGRAFII CYFROWEJ

TECHNIK GRAFIKI I POLIGRAFII CYFROWEJ

TECHNIK PROCESÓW INTROLIGATORSKICH

TECHNIK PROCESÓW INTROLIGATORSKICH

Konkurs Filmowy

VIII Konkurs Filmowy

Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych. Do konkursu można zgłaszać filmy o długości do 10 minut. Tematyka i gatunek filmów konkursowych jest DOWOLNY np.: fabuła, dokument, reportaż, teledyski, animacja klasyczna, wycinanka, lalkowy, plastelina, kombinowany, animacja komputerowa.
Celem konkursu jest rozwijanie umiejętności filmowych, graficznych, fotograficznych i z zakresu animacji. Konkurs rozwija umiejętność współpracy w grupie, daje możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności poszerzających program nauczania, przyczynia się do promocji szkoły.
Filmy powinny pochodzić z okresu od listopada 2023 r. do października 2024 r.
Zgłaszanie filmów: do 7 października 2024 r. (poniedziałek) do prof. Janusza Paszka na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gala finałowa jest planowana 24 października 2024 r.

Regulamin VIII Konkursu Filmowego
1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych.. W dniu rozstrzygnięcia konkursu autor filmu NIE MOŻE BYĆ już absolwentem szkoły.
2. Do konkursu można zgłaszać filmy o długości do 10 minut, które powinny spełniać następujące warunki techniczne:
- rozdzielczość: 1920 x 1080 Full HD
- aspekt obrazu: 1 : 1,78 (16:9)
- format: mp4, avi
- audio: stereo
- prędkość odtwarzania: 24 lub 25 FPS.
3. Tematyka i gatunek filmów konkursowych jest DOWOLNY (fabuła, dokument, reportaż, teledyski, animacja klasyczna, wycinanka, lalkowy, plastelina, kombinowany, animacja komputerowa, itp.
4. Termin zgłaszania filmów upływa 7 października (poniedziałek) 2024 r.
5. Każdy film powinien zawierać czołówkę i napisy końcowe . Informacje konieczne to:
tytuł filmu, rok produkcji, realizacja, reżyseria, zdjęcia, scenariusz, montaż, animacja, projekty, scenografia, światło, dźwięk (muzyka autor), piosenka ( muzyka, słowa autorzy), aktorzy (osoby występujące w filmie), nazwę szkoły i klasę autora (autorów) filmu.
6. Filmy powinny pochodzić z okresu listopad 2023 październik 2024.
7. Film należy dostarczyć na nośniku, który umożliwia przekopiowanie filmu do komputera lub przesłać na adres e mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
8. Komisja kwalifikacyjna decyduje o zaakceptowaniu pracy konkursowej bądź jej odrzuceniu. Komisja kwalifikacyjna może odrzucić filmy naruszające zasady norm estetycznych i etycznych oraz niespełniające warunków technicznych.
9. Dodatkowe dane w formularzu:
Zgłoszenie VIII Konkurs Filmowy (wzór na dole strony) należy przesłać na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powinno ono zawierać:
Tytuł filmu
nazwę i adres szkoły autora (autorów) filmu ORAZ PIECZĄTKĘ SZKOŁY !!!
imię i nazwisko autora (autorów) filmu oraz klasa
e-mail
telefon
Zgodę podpisaną przez rodzica/opiekuna prawnego lub ucznia pełnoletniego na przetwarzanie w/w danych osobowych oraz wizerunku ucznia.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych syna/ córki /moich wymienionych w regulaminie VIII KONKURSU FILMOWEGO ZSPM w Krakowie.
Przesłanie wymienionych danych i powyższej zgody jest niezbędne do wzięcia udziału w konkursie. Filmy bez tych informacji nie będą oceniane.
Dane uczestników konkursu będą dostępne tylko dla organizatora i będą przetwarzane i wykorzystywane tylko w celu przeprowadzenia konkursu, czyli np. do: korespondencji z uczestnikami konkursu, ogłoszenia wyników, sporządzenia relacji z tego wydarzenia,itp.
10. Organizatorzy planują przyznanie następujących kategorii nagród:
Nagrody główne: I, II, III miejsce
Nagroda Jury uczniowskiego ZSPM
Nagrodą główną
Aparat CANON EOS R50 Czarny + Obiektyw RF S 18 45mm IS STM
11. Rozdanie nagród i pokaz filmów nagrodzonych planowane jest na 24 października 2024.
12. Filmy biorące udział w konkursach mogą zostać wykorzystane do promocji kolejnych edycji konkursu.
13. Dodatkowe informacje (również te związane z ochroną danych osobowych): e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Serdecznie zapraszamy i życzymy sukcesu…
 
Wzór zgłoszenia na dole strony.
 
 
VIII Konkurs Plakatu Filmowy

Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych. Do konkursu można zgłaszać plakaty które powinny zapowiadać kolejną VIII edycją Konkursu Filmowego i kojarzyć się z sztuką filmową...
Celem konkursu jest rozwijanie umiejętności graficznych, fotograficznych. Konkurs rozwija umiejętność współpracy w grupie, daje możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności poszerzających program nauczania, przyczynia się również do promocji szkoły.
Termin oddawania prac w formacie plików PDF upływa 16 września 2024 r. (poniedziałek), do prof. Janusza Paszka. Plakat o wymiarach 70 x 100 cm (w pionie).
Prace konkursowe proszę przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gala finałowa jest planowana w czwartek 24 października 2024 r.

Regulamin VIII Konkursu Plakatu Filmowego
1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych.. W dniu rozstrzygnięcia konkursu autor plakatu NIE MOŻE BYĆ już absolwentem szkoły.
2. Do konkursu można zgłaszać plakaty o wymiarach 70 x 100 cm (w pionie), prace konkursowe powinny być w formacie plików PDF.
3. Plakaty powinny zapowiadać kolejną VIII edycją Konkursu Filmowego i kojarzyć się z sztuką filmową . Prace konkursowe NIE są plakatami do jakiegoś konkretnego filmu.
4. Termin zgłaszania plakatów upływa 16 września (poniedziałek) 2024.
5. Plakaty należy przesłać na adres e mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. Komisja kwalifikacyjna decyduje o zaakceptowaniu pracy konkursowej bądź jej odrzuceniu. Komisja kwalifikacyjna może odrzucić pracę konkursową naruszające zasady norm estetycznych i etycznych oraz niespełniające warunków technicznych.
7. Zgłoszenie VIII Konkurs Plakatu Filmowy (wzór na dole strony) należy przesłać na adres e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powinno ono zawierać:
Nazwę i adres szkoły autora plakatu ORAZ PIECZĄTKĘ SZKOŁY !!!
Imię i nazwisko autora plakatu oraz klasa
e-mail
Numer telefonu
Zgodę podpisaną przez rodzica/opiekuna prawnego lub ucznia pełnoletniego na przetwarzanie w/w danych osobowych oraz wizerunku ucznia.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych syna/ córki /moich wymienionych w regulaminie VIII KONKURSU PLAKATU FILMOWEGO ZSPM w Krakowie.
8. Przesłanie wymienionych danych i powyższej zgody jest niezbędne do wzięcia udziału w konkursie. Plakaty bez tych informacji nie będą oceniane.
9. Dane uczestników konkursu będą dostępne tylko dla organizatora i będą przetwarzane i wykorzystywane tylko w celu przeprowadzenia konkursu, czyli np. do: korespondencji z uczestnikami konkursu, ogłoszenia wyników, sporządzenia relacji z tego wydarzenia, itp.
10. Organizatorzy planują przyznanie następujących kategorii nagród:
Nagrody główne: I, II, III miejsce.
Nagrodą główną jest laptop.
11. Dodatkowa nagroda dla osoby której plakat wygra konkurs jest możliwość przygotowania plakatu z podpisem autora, który będzie promował następną edycję Konkursu Filmowego i będzie również brał udział w kolejnej edycji Konkursu Plakatu filmowego.
12. Rozdanie nagród planowane jest na 24 października 2024.
13. Plakaty biorące udział w konkursach będą prezentowane w wystawie pokonkursowej i mogą zostać wykorzystane do promocji kolejnych edycji konkursu.
14. Dodatkowe informacje (również te związane z ochroną danych osobowych): e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

        Serdecznie zapraszamy i życzymy sukcesu…

 

        Wzór zgłoszenia na dole strony.

Zespół Szkół Poligraficzno-Medialnych im. Zenona Klemensiewicza

os. Tysiąclecia 38, 31-610 Kraków

tel. 12-648-49-03
fax 12-649-91-55 w. 11

e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

MAPKA – Tu jesteśmy

najlepsze technika
Erasmus
Małopolska
Małopolska chmura edukacyjna
CKZ
Suwak
Deklaracja
BIP