FOTOGRAF
DRUKARZ OFFSETOWY
OPERATOR PROCESÓW INTROLIGATORSKICH
TECHNIK FOTOGRAFII I MULTIMEDIÓW
TECHNIK GRAFIKI I POLIGRAFII CYFROWEJ
TECHNIK PROCESÓW INTROLIGATORSKICH
Konkurs Filmowy
VIII Konkurs Filmowy
Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych. Do konkursu można zgłaszać filmy o długości do 10 minut. Tematyka i gatunek filmów konkursowych jest DOWOLNY np.: fabuła, dokument, reportaż, teledyski, animacja klasyczna, wycinanka, lalkowy, plastelina, kombinowany, animacja komputerowa.
Celem konkursu jest rozwijanie umiejętności filmowych, graficznych, fotograficznych i z zakresu animacji. Konkurs rozwija umiejętność współpracy w grupie, daje możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności poszerzających program nauczania, przyczynia się do promocji szkoły.
Filmy powinny pochodzić z okresu od listopada 2023 r. do października 2024 r.
Zgłaszanie filmów: do 7 października 2024 r. (poniedziałek) do prof. Janusza Paszka na adres e-mail
Gala finałowa jest planowana 24 października 2024 r.
Regulamin VIII Konkursu Filmowego
1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych.. W dniu rozstrzygnięcia konkursu autor filmu NIE MOŻE BYĆ już absolwentem szkoły.
2. Do konkursu można zgłaszać filmy o długości do 10 minut, które powinny spełniać następujące warunki techniczne:
- rozdzielczość: 1920 x 1080 Full HD
- aspekt obrazu: 1 : 1,78 (16:9)
- format: mp4, avi
- audio: stereo
- prędkość odtwarzania: 24 lub 25 FPS.
3. Tematyka i gatunek filmów konkursowych jest DOWOLNY (fabuła, dokument, reportaż, teledyski, animacja klasyczna, wycinanka, lalkowy, plastelina, kombinowany, animacja komputerowa, itp.
4. Termin zgłaszania filmów upływa 7 października (poniedziałek) 2024 r.
5. Każdy film powinien zawierać czołówkę i napisy końcowe . Informacje konieczne to:
tytuł filmu, rok produkcji, realizacja, reżyseria, zdjęcia, scenariusz, montaż, animacja, projekty, scenografia, światło, dźwięk (muzyka autor), piosenka ( muzyka, słowa autorzy), aktorzy (osoby występujące w filmie), nazwę szkoły i klasę autora (autorów) filmu.
6. Filmy powinny pochodzić z okresu listopad 2023 październik 2024.
7. Film należy dostarczyć na nośniku, który umożliwia przekopiowanie filmu do komputera lub przesłać na adres e mail
8. Komisja kwalifikacyjna decyduje o zaakceptowaniu pracy konkursowej bądź jej odrzuceniu. Komisja kwalifikacyjna może odrzucić filmy naruszające zasady norm estetycznych i etycznych oraz niespełniające warunków technicznych.
9. Dodatkowe dane w formularzu:
Zgłoszenie VIII Konkurs Filmowy (wzór na dole strony) należy przesłać na adres email
Powinno ono zawierać:
Tytuł filmu
nazwę i adres szkoły autora (autorów) filmu ORAZ PIECZĄTKĘ SZKOŁY !!!
imię i nazwisko autora (autorów) filmu oraz klasa
telefon
Zgodę podpisaną przez rodzica/opiekuna prawnego lub ucznia pełnoletniego na przetwarzanie w/w danych osobowych oraz wizerunku ucznia.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych syna/ córki /moich wymienionych w regulaminie VIII KONKURSU FILMOWEGO ZSPM w Krakowie.
Przesłanie wymienionych danych i powyższej zgody jest niezbędne do wzięcia udziału w konkursie. Filmy bez tych informacji nie będą oceniane.
Dane uczestników konkursu będą dostępne tylko dla organizatora i będą przetwarzane i wykorzystywane tylko w celu przeprowadzenia konkursu, czyli np. do: korespondencji z uczestnikami konkursu, ogłoszenia wyników, sporządzenia relacji z tego wydarzenia,itp.
10. Organizatorzy planują przyznanie następujących kategorii nagród:
Nagrody główne: I, II, III miejsce
Nagroda Jury uczniowskiego ZSPM
Nagrodą główną
Aparat CANON EOS R50 Czarny + Obiektyw RF S 18 45mm IS STM
11. Rozdanie nagród i pokaz filmów nagrodzonych planowane jest na 24 października 2024.
12. Filmy biorące udział w konkursach mogą zostać wykorzystane do promocji kolejnych edycji konkursu.
13. Dodatkowe informacje (również te związane z ochroną danych osobowych): e-mail:
Serdecznie zapraszamy i życzymy sukcesu…
VIII Konkurs Plakatu Filmowy
Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych. Do konkursu można zgłaszać plakaty które powinny zapowiadać kolejną VIII edycją Konkursu Filmowego i kojarzyć się z sztuką filmową...
Celem konkursu jest rozwijanie umiejętności graficznych, fotograficznych. Konkurs rozwija umiejętność współpracy w grupie, daje możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności poszerzających program nauczania, przyczynia się również do promocji szkoły.
Termin oddawania prac w formacie plików PDF upływa 16 września 2024 r. (poniedziałek), do prof. Janusza Paszka. Plakat o wymiarach 70 x 100 cm (w pionie).
Prace konkursowe proszę przesłać na adres e-mail:
Gala finałowa jest planowana w czwartek 24 października 2024 r.
Regulamin VIII Konkursu Plakatu Filmowego
1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych.. W dniu rozstrzygnięcia konkursu autor plakatu NIE MOŻE BYĆ już absolwentem szkoły.
2. Do konkursu można zgłaszać plakaty o wymiarach 70 x 100 cm (w pionie), prace konkursowe powinny być w formacie plików PDF.
3. Plakaty powinny zapowiadać kolejną VIII edycją Konkursu Filmowego i kojarzyć się z sztuką filmową . Prace konkursowe NIE są plakatami do jakiegoś konkretnego filmu.
4. Termin zgłaszania plakatów upływa 16 września (poniedziałek) 2024.
5. Plakaty należy przesłać na adres e mail
6. Komisja kwalifikacyjna decyduje o zaakceptowaniu pracy konkursowej bądź jej odrzuceniu. Komisja kwalifikacyjna może odrzucić pracę konkursową naruszające zasady norm estetycznych i etycznych oraz niespełniające warunków technicznych.
7. Zgłoszenie VIII Konkurs Plakatu Filmowy (wzór na dole strony) należy przesłać na adres e mail:
Powinno ono zawierać:
Nazwę i adres szkoły autora plakatu ORAZ PIECZĄTKĘ SZKOŁY !!!
Imię i nazwisko autora plakatu oraz klasa
Numer telefonu
Zgodę podpisaną przez rodzica/opiekuna prawnego lub ucznia pełnoletniego na przetwarzanie w/w danych osobowych oraz wizerunku ucznia.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych syna/ córki /moich wymienionych w regulaminie VIII KONKURSU PLAKATU FILMOWEGO ZSPM w Krakowie.
8. Przesłanie wymienionych danych i powyższej zgody jest niezbędne do wzięcia udziału w konkursie. Plakaty bez tych informacji nie będą oceniane.
9. Dane uczestników konkursu będą dostępne tylko dla organizatora i będą przetwarzane i wykorzystywane tylko w celu przeprowadzenia konkursu, czyli np. do: korespondencji z uczestnikami konkursu, ogłoszenia wyników, sporządzenia relacji z tego wydarzenia, itp.
10. Organizatorzy planują przyznanie następujących kategorii nagród:
Nagrody główne: I, II, III miejsce.
Nagrodą główną jest laptop.
11. Dodatkowa nagroda dla osoby której plakat wygra konkurs jest możliwość przygotowania plakatu z podpisem autora, który będzie promował następną edycję Konkursu Filmowego i będzie również brał udział w kolejnej edycji Konkursu Plakatu filmowego.
12. Rozdanie nagród planowane jest na 24 października 2024.
13. Plakaty biorące udział w konkursach będą prezentowane w wystawie pokonkursowej i mogą zostać wykorzystane do promocji kolejnych edycji konkursu.
14. Dodatkowe informacje (również te związane z ochroną danych osobowych): e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Serdecznie zapraszamy i życzymy sukcesu…
Wzór zgłoszenia na dole strony.
Zespół Szkół Poligraficzno-Medialnych im. Zenona Klemensiewicza
os. Tysiąclecia 38, 31-610 Kraków
tel. 12-648-49-03
fax 12-649-91-55 w. 11
e-mail: