FOTOGRAF
DRUKARZ OFFSETOWY
OPERATOR PROCESÓW INTROLIGATORSKICH
TECHNIK FOTOGRAFII I MULTIMEDIÓW
TECHNIK GRAFIKI I POLIGRAFII CYFROWEJ
TECHNIK PROCESÓW INTROLIGATORSKICH
TECHNIK REKLAMY
Rusza V Konkurs Filmowy!
Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych. Do konkursu można zgłaszać filmy o długości do 10 minut. Tematyka i gatunek filmów konkursowych jest DOWOLNY np. fabuła, dokument, reportaż, teledyski, animacja klasyczna, wycinanka, lalkowy, plastelina, kombinowany, animacja komputerowa.
Celem konkursu jest rozwijanie umiejętności filmowych, graficznych, fotograficznych.
Filmy powinny pochodzić z okresu od listopada 2020 r. do października 2021 r.
Zgłaszanie filmów: do 4 października 2021r. (poniedziałek), do prof. Janusza Paszka.
Gala finałowa jest planowana w czwartek 21 października 2021r. w Multikinie
Regulamin konkursu:
1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych.
2. Do konkursu można zgłaszać filmy o długości do 10 minut, które powinny spełniać następujące warunki techniczne:
- rozdzielczość: 1920 x 1080 Full HD
- aspekt obrazu: 1 : 1,78 (16:9)
- format: mp4, avi
- audio: stereo
- prędkość odtwarzania: 24 lub 25 FPS.
3. Tematyka i gatunek filmów konkursowych jest DOWOLNY (fabuła, dokument, reportaż, teledyski, animacja klasyczna, wycinanka, lalkowy, plastelina, kombinowany, animacja komputerowa … ) .
4. Termin zgłaszania filmów upływa 4 października (poniedziałek) 2021.
5. Każdy film powinien zawierać czołówkę i napisy końcowe: informacje konieczne to: tytuł filmu, rok produkcji, realizacja, reżyseria, zdjęcia, scenariusz, montaż, animacja, projekty, scenografia, światło, dźwięk (muzyka- autor), piosenka ( muzyka, słowa – autorzy), aktorzy (osoby występujące w filmie), nazwę szkoły i klasę autora (autorów) filmu.
6. Filmy powinny pochodzić z okresu listopad 2020 - październik 2021.
7. Film należy dostarczyć na nośniku, który umożliwia przekopiowanie filmu do komputera.
8. Dodatkowe dane zgłoszeniowe, które należy przesłać na adres e-mail
Tytuł filmu
Imię i nazwisko autora (autorów) filmu
e- mail
telefon
Nazwa i adres szkoły oraz klasę autora (autorów) filmu.
Skan zgody podpisanej przez rodzica/opiekuna prawnego lub ucznia pełnoletniego na przetwarzanie w/w danych osobowych oraz wizerunku ucznia (np. można napisać :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych syna/ córki ........... wymienionych w regulaminie KONKURSU FILMOWEGO ZSPM w Krakowie).
Przesłanie omawianych danych i powyższej zgody jest dobrowolne, ale równocześnie - niezbędne do wzięcia udziału w konkursie. Filmy bez tych informacji nie będą oceniane.
Dane uczestników konkursu będą dostępne tylko dla organizatora i będą przetwarzane i wykorzystywane tylko w celu przeprowadzenia konkursu, czyli np. do: korespondencji z uczestnikami konkursu, ogłoszenia wyników, sporządzenia relacji z tego wydarzenia.
Po zakończeniu konkursu usuwane.
9. Organizatorzy planują przyznanie następujących nagród:
Nagrody główne: I, II, III miejsce
Nagroda Jury uczniowskiego
Nagroda publiczności
10. Rozdanie nagród i pokaz filmów nagrodzonych planowane jest na 26 października 2021 w Multikinie.
11. Filmy biorące udział w konkursach mogą zostać wykorzystane do promocji kolejnych edycji konkursu.
12. Dodatkowe informacje (również te związane z ochroną danych osobowych)
e-mail:
Serdecznie zapraszamy i życzymy sukcesu…