FOTOGRAF

DRUKARZ OFFSETOWY

OPERATOR PROCESÓW INTROLIGATORSKICH

TECHNIK FOTOGRAFII I MULTIMEDIÓW

TECHNIK GRAFIKI I POLIGRAFII CYFROWEJ

TECHNIK PROCESÓW INTROLIGATORSKICH

Rusza V edycja Konkursu Filmowego!

Konkurs adresowany do uczniów szkół ponadpodstawowych . Do konkursu można zgłaszać filmy o długości do 10 minut. Tematyka i gatunek filmów konkursowych jest DOWOLNY np. fabuła, dokument, reportaż, teledyski, animacja klasyczna, wycinanka, lalkowy, plastelina, kombinowany, animacja komputerowa.

Celem konkursu jest rozwijanie umiejętności filmowych, graficznych, animacji, fotograficznych. Umiejętność współpracy w grupie, uzyskanie dodatkowych umiejętności poszerzających program nauczania oraz promocję szkoły.

 

Filmy powinny pochodzić z okresu od listopada 2020 r. do października 2021 r.

Zgłaszanie filmów: do 4 października 2021r. (poniedziałek), do prof. Janusza Paszka.

Gala finałowa jest planowana na wtorek 26 października 2021r. w Multikinie

Regulamin konkursu:

  1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych.

  1. Do konkursu można zgłaszać filmy o długości do 10 minut, które powinny spełniać następujące warunki techniczne:

- rozdzielczość: 1920 x 1080 Full HD

- aspekt obrazu: 1 : 1,78 (16:9)

- format: mp4, avi

- audio: stereo

- prędkość odtwarzania: 24 lub 25 FPS.

  1. Tematyka i gatunek filmów konkursowych jest DOWOLNY (fabuła, dokument, reportaż, teledyski, animacja klasyczna, wycinanka, lalkowy, plastelina, kombinowany, animacja komputerowa … ) .

  2. Termin zgłaszania filmów upływa 4 października (poniedziałek) 2021.

  3. Każdy film powinien zawierać czołówkę i napisy końcowe: informacje konieczne to: tytuł filmu, rok produkcji, realizacja, reżyseria, zdjęcia, scenariusz, montaż, animacja, projekty, scenografia, światło, dźwięk (muzyka- autor), piosenka ( muzyka, słowa – autorzy), aktorzy (osoby występujące w filmie), nazwę szkoły i klasę autora (autorów) filmu.

  4. Filmy powinny pochodzić z okresu listopad 2020 - październik 2021.

  5. Film należy dostarczyć na nośniku, który umożliwia przekopiowanie filmu do komputera.

  6. Dodatkowe dane zgłoszeniowe, które należy przesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tytuł filmu

Imię i nazwisko autora (autorów) filmu

e- mail

telefon

Nazwa i adres szkoły oraz klasę autora (autorów) filmu.

Skan zgody podpisanej przez rodzica/opiekuna prawnego lub ucznia pełnoletniego na przetwarzanie w/w danych osobowych oraz wizerunku ucznia (np. można napisać : Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych syna/ córki ........... wymienionych w regulaminie KONKURSU FILMOWEGO ZSPM w Krakowie).

Przesłanie omawianych danych i powyższej zgody jest dobrowolne, ale równocześnie - niezbędne do wzięcia udziału w konkursie. Filmy bez tych informacji nie będą oceniane.

Dane uczestników konkursu będą dostępne tylko dla organizatora i będą przetwarzane i wykorzystywane tylko w celu przeprowadzenia konkursu, czyli np. do: korespondencji z uczestnikami konkursu, ogłoszenia wyników, sporządzenia relacji z tego wydarzenia.

Po zakończeniu konkursu usuwane.

  1. Organizatorzy planują przyznanie następujących nagród:

Nagrody główne: I, II, III miejsce

Nagroda Jury uczniowskiego

Nagroda publiczności

  1. Rozdanie nagród i pokaz filmów nagrodzonych planowane jest na 26 października 2021 w Multikinie.

  2. Filmy biorące udział w konkursach mogą zostać wykorzystane do promocji kolejnych edycji konkursu.

  3. Dodatkowe informacje (również te związane z ochroną danych osobowych)

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. http://zspm.malopolska.pl/

 Serdecznie zapraszamy i życzymy powodzenia!

 

 

Zespół Szkół Poligraficzno-Medialnych
im. Zenona Klemensiewicza